Επέκταση του Μετρό στα Βόρεια Προάστια – Ποιοι θα είναι οι 11 σταθμοί

Τα νέα είναι “φρέσκα” για τις μελλοντικές επεκτάσεις της γραμμής 4. Σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, η πρώτη επέκταση θα είναι προς βορειο-δυτικά μέχρι τον Περισσό, με δύο σταθμούς για να συνδεθεί με τη γραμμή 1.

Το μεγάλο νέο έρχεται όμως από τη δήλωση του Υπουργού, ότι ξεκίνησαν οι πρώτες μελέτες (τοπογραφικές) για την μεγάλη επέκταση της γραμμής 4 προς βόρεια. Μέσω Λ. Κηφισίας θα φτάσει Μαρούσι και από εκεί μέσω Πεύκης και Λυκόβρυσης θα φτάσει στην Εθνική Οδό.

Πρόκειται για μία μεγάλη επέκταση με 11 νέους σταθμούς, που θα ολοκληρώσουν την σύνδεση των βορείων προαστίων με το δίκτυο Μετρό της πόλης. Για πρώτη φορά θα συνδεθούν περιοχές, όπως η Πεύκη και η Λυκόβρυση και το μετρό θα “ακουμπήσει” την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, το οποίο  θα γίνει ένα μεγάλο κεντρικό σημείο για όσους θα έχουν πορεία προς την πόλη.

Ποιοι θα είναι οι 11 σταθμοί του Μετρό στα Βόρεια Προάστια

Η επέκταση του Μετρό, εκτός από την κάλυψη της Λ. Κηφισίας μέχρι τη σύνδεση της με την Αττική Οδό, θα συνεχίζει βόρειο-δυτικά και μέσω Αμαρουσίου και Πεύκης, θα φτάνει στη Λυκόβρυση τερματίζοντας στην Εθνική Οδό.

Η επέκταση αυτή θα εξυπηρετεί επίσης και τη διασύνδεση της γραμμής 4 στο σταθμό Κατεχάκη με τη γραμμή 3 (που πολύ σωστά έχει ειπωθεί ότι αποτελεί σφάλμα που δεν προστέθηκε στην α` φάση του έργου), στο σταθμό Κηφισίας με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο (σε ένα πολύ βασικό κόμβο της πρωτεύουσας) και στο σταθμό Μαρούσι με τη γραμμή 1, επιτυγχάνοντας την λειτουργία ενός ενιαίου δικτύου συγκοινωνιών στην ευρύτερη περιοχή των βορείων προαστίων.

Η επέκταση αυτή θα διαθέτει 11 σταθμούς:

  1. Κατεχάκη
  2. Φάρος
  3. Φιλοθέη
  4. Σίδερα
  5. Ολυμπιακό Στάδιο
  6. Παράδεισος
  7. ΟΤΕ
  8. Μαρούσι
  9. Πεύκη
  10. Λυκόβρυση
  11. Εθνική Οδός

Θα έχει μήκος 14 χλμ και το κόστος της εκτιμάται σε περίπου 1,1 δισ. ευρώ.